Rodzaje zaj臋膰

TRENING GRUPOWY

  • + INTRO


    Zaj臋cia wprowadzaj膮ce w tajniki CrossFitu, podczas kt贸rych otrzymasz wszystkie niezb臋dne informacje dotycz膮ce trening贸w przeprowadzanych w naszym boksie. Dowiesz si臋 jaki jest ich cel, jakie korzy艣ci b臋dziesz z nich czerpa艂 oraz jakie 膰wiczenia wykonujemy i jak poprawnie 膰wiczy膰, by nie nabawi膰 si臋 kontuzji.

  • + CROSSFIT BEGINNERS


    Zaj臋cia, na kt贸rych uczymy si臋 podstaw CrossFitu tj. techniki i biomechaniki 膰wicze艅 oraz podstawowych zasad treningu. Program opiera si臋 na dziewi臋ciu podstawowych ruchach (mi臋dzy innymi przysiad, martwy ci膮g, zarzut, wyciskanie), podstawowych 膰wiczeniach gimnastycznych, wprowadzeniu do pracy ze sztang膮 oraz poznawaniu prawid艂owej techniki wykonywania 膰wicze艅 na ci臋偶arze w艂asnego cia艂a.

  • + CROSSFIT


    CrossFit 鈥 Podstawowy trening zaplanowany na dany dzie艅. S膮 to zaj臋cia trwaj膮ce 60 minut zawieraj膮ce pe艂ne przygotowanie do treningu, rozgrzewk臋, przygotowanie techniczne, nast臋pnie g艂贸wn膮 cz臋艣膰 treningu i na koniec tzw. cool down, pozwalaj膮cy powoli zej艣膰 z wysokich obrot贸w i och艂on膮膰 organizmowi po treningu. Za艂o偶enie CrossFitowe jest takie, 偶e treningi nale偶y wykonywa膰 przez 5 dni z rz臋du, a potem robi膰 sobie dwudniow膮 przerw臋 regeneracyjn膮. Jednak trenowanie CrossFitu dwa, trzy razy w tygodniu r贸wnie偶 daje imponuj膮ce efekty, mo偶e stanowi膰 tak偶e znakomite uzupe艂nienie treningu dla biegaczy czy p艂ywak贸w. Trening przewidziany dla os贸b na ka偶dym poziomie zaawansowania.

  • + WEIGHTLIFTING


    Zaj臋cia z podnoszenia ci臋偶ar贸w, doskonalenie techniki rwania oraz podrzutu.

  • + ENDURANCE


    Zaj臋cia maj膮ce na celu popraw臋 waszej wytrzyma艂o艣ci i kondycji. W g艂贸wnej mierze skupiaj膮 si臋 na bieganiu oraz treningu z u偶yciem rower贸w Assault Airbike i wio艣larzy. Podczas zaj臋膰 skupiamy si臋 na intensywno艣ci oraz poprawnej technice wykonywanych 膰wicze艅. Trening jest zaprogramowany tak, by w kr贸tkim czasie osi膮ga膰 maksymalne efekty poprawy kondycji.

  • + GYMNASTICS


    Zaj臋cia z gimnastyki, czyli 膰wiczenia oparte na pracy ci臋偶arem w艂asnego cia艂a.

  • + MOBILITY


    Zaj臋cia dedykowane poprawie elastyczno艣ci oraz gibko艣ci waszego cia艂a. To zaj臋cia stworzone w celu prewencji uraz贸w sportowych oraz poprawy zakresu ruchu.

  • + MOBILITY Z KFZ


    Zaj臋cia Mobility prowadzone przez fizjoterapeut贸w Krakowskiej Fabryki Zdrowia to kompletne uzupe艂nienie wysi艂ku fizycznego. Zaj臋cia przeznaczone s膮 dla os贸b, kt贸re chc膮 poprawi膰 swoj膮 mobilno艣膰, zakres ruchu oraz zabezpieczy膰 cia艂o przed powstaniem kontuzji. Program treningowy zosta艂 przygotowany przez specjalist贸w od anatomii i biomechaniki wysi艂ku fizycznego. W trakcie ka偶dych zaj臋膰 opracowujemy poszczeg贸lne elementy aparatu ruchu- rollujemy si臋, rozci膮gamy si臋, szukamy punkt贸w spustowych, wszystko w celu poprawienia jako艣ci zdrowego treningu.

  • + KETTLEBELLS


    Kettlebells polecane s膮 ka偶demu, kto chce po艂膮czy膰 wysok膮 skuteczno艣膰 treningu si艂owego i wytrzyma艂o艣ciowego z jednoczesnym podnoszeniem og贸lnej sprawno艣ci i koordynacji ruchowej.

  • + CORE


    Zaj臋cia CORE rozbudowuj膮 mi臋艣nie g艂臋bokie, kt贸re odgrywaj膮 bardzo wa偶n膮 rol臋 w 偶yciu ka偶dego cz艂owieka. Dobrze rozbudowane mi臋艣nie core u os贸b trenuj膮cych sporty si艂owe s膮 najwa偶niejszymi mi臋艣niami odpowiedzialnymi za kontrol臋 pozycji oraz za dalszy progres si艂owy. S膮 odpowiedzialne za utrzymywanie prawid艂owych postaw. Ich najwa偶niejsz膮 funkcj膮 jest ochrona narz膮d贸w wewn臋trznych i kr臋gos艂upa. Zaj臋cia po艣wi臋cone s膮 rozbudowie ca艂ych mi臋艣ni brzucha.