Rodzaje zajęć

TRENING GRUPOWY

  • + CROSSFIT


    Zajęcia, na których uczymy się podstaw CrossFitu tj. techniki i biomechaniki ćwiczeń oraz podstawowych zasad treningu. Program opiera się na dziewięciu podstawowych ruchach (między innymi przysiad, martwy ciąg, zarzut, wyciskanie), podstawowych ćwiczeniach gimnastycznych, wprowadzeniu do pracy ze sztangą oraz poznawaniu prawidłowej techniki wykonywania ćwiczeń na ciężarze własnego ciała.

  • + CROSSFIT ADVANCED


    Jeżeli grupa Crossfit Beginners to dla Ciebie za mało, a opanowałeś już takie ruchy jak kipping pull up czy toes to bar, radzisz sobie również ze snatch-em czy overhead squat-em to zapraszamy Cię na zajęcia Crossfit Advanced. Na tych zajęciach popracujemy nad bardziej wymagającymi ruchami jak bar muscle up czy handstand walk oraz zmierzymy się z bardziej wymagającymi treningami.

  • + CROSSFIT STARTERS


    Cykl zajęć, które pomogą Ci rozpocząć przygodę z Crossfitem, a dokładniej nauczą Cię poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń, wyjaśnią na czym polega idea treningu Crossfit oraz pozwolą zrozumieć zawiłe crossfitowe nazewnictwo. Zajęcia dedykowane dla osób chcących rozpocząć aktywność fizyczną.

  • + WEIGHTLIFTING


    Zajęcia z podnoszenia ciężarów, doskonalenie techniki rwania oraz podrzutu.

  • + ENDURANCE


    Zajęcia mające na celu poprawę waszej wytrzymałości i kondycji. W głównej mierze skupiają się na bieganiu oraz treningu z użyciem rowerów Assault Airbike i wioślarzy. Podczas zajęć skupiamy się na intensywności oraz poprawnej technice wykonywanych ćwiczeń. Trening jest zaprogramowany tak, by w krótkim czasie osiągać maksymalne efekty poprawy kondycji.

  • + KETTLEBELLS


    Kettlebells polecane są każdemu, kto chce połączyć wysoką skuteczność treningu siłowego i wytrzymałościowego z jednoczesnym podnoszeniem ogólnej sprawności i koordynacji ruchowej.

  • + CORE


    Zajęcia CORE rozbudowują mięśnie głębokie, które odgrywają bardzo ważną rolę w życiu każdego człowieka. Dobrze rozbudowane mięśnie core u osób trenujących sporty siłowe są najważniejszymi mięśniami odpowiedzialnymi za kontrolę pozycji oraz za dalszy progres siłowy. Są odpowiedzialne za utrzymywanie prawidłowych postaw. Ich najważniejszą funkcją jest ochrona narządów wewnętrznych i kręgosłupa. Zajęcia poświęcone są rozbudowie całych mięśni brzucha.

  • + GIMNASTYKA / KALISTENIKA


    Są to zajęcia, na których będziemy pracować nad siłą oraz kontrolą ruchu, wykorzystując treningi z masą własnego ciała. 90 minutowy trening składać się będzie z rozgrzewki, pracy nad wybranymi elementami oraz treningu ukierunkowanego pod budowę siły. Szczególną uwagę zwracać będziemy na prawidłową technikę oraz dopasowanie trudności ćwiczeń do poziomu danej osoby. Jeżeli Twoim celem jest nauka elementów takich jak handstand, muscle up, dragon fly i wiele więcej to są to zajęcia dla Ciebie.